Uanset om du skulle være så uheldig, at noget går istykker på din overdækning/udestue, eller blot ønsker et servicetjek, kan du altid skrive eller ringe til os og bestille et servicebesøg.
Tillæg ved HASTESAGER/Ekstra kørsel
Det er vigtigt for os at du er glad og tilfreds med det produkt eller den serviceydelse du har købt af os - også i årene der følger!
Derfor bestæber vi os hver dag på at give den bedst mulige service, samt levere produkter uden fejl/mangler. Skulle det mod forventning ske, at der er en fejl/mangel på det produkt eller den ydelse du har købt af os, bedes du kontakte os hurtigst muligt og indenfor 8 dage efter levering. Så vil vi straks gøre vores bedste for at rette fejlen.
OBS vedr. små kosmetiske fejl på profiler og glas
Små kosmetiske fejl skal bedømmes i en afstand af minimum 3 meter, og skal ske ved diffust lys (f.eks. overskyet himmel) uden direkte sollys eller kunstigt lys. Uregelmæssigheder, der ikke ses i en afstand af 3 meter betragtes ikke som fejl.
Hvis du ønsker at vi kontakter dig vedr. et servicebesøg eller en reklamation, er du meget velkommen til at skrive til os.
Beskriv gerne kort hvad sagen drejer sig om, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Udfyld blot kontaktformularen herunder, og du vil blive kontaktet indenfor 24 timer.
Ophavsret ©
Skelvej 2, Osted
4320 Lejre
Danmark